Het ‘besmette’ cruiseschip Hondius heeft zaterdagmiddag Rotterdam verlaten. Drie weken lang lag het schip in de Rotterdamse haven in quarantaine. De Hondius is nu op weg naar Spitsbergen. Read More
Het ‘besmette’ cruiseschip Hondius heeft zaterdagmiddag Rotterdam verlaten. Drie weken lang lag het schip in de Rotterdamse haven in quarantaine. De Hondius is nu op weg naar Spitsbergen. Read More
Het weer van vandaag: zonnig en snikheet
Het weer van vandaag: eerst nog bewolking