Met een staande ovatie van maar liefst drie minuten, nam violist Frank de Groot onlangs afscheid in De Doelen. 42 jaar lang speelde hij in het Rotterdams Philharmonisch Orkest. “Ik was in het begin zeker geen viooltalent.” Read More
Met een staande ovatie van maar liefst drie minuten, nam violist Frank de Groot onlangs afscheid in De Doelen. 42 jaar lang speelde hij in het Rotterdams Philharmonisch Orkest. “Ik was in het begin zeker geen viooltalent.” Read More