Het gaat goed met de bever in onze regio. Waar de Europese bever in ons land 200 jaar geleden uitstierf, zijn er nu meer bevers dan ooit. En hoewel het dier wordt gezien als een succes op het gebied van natuurherstel, gaat de bever-comeback inmiddels misschien té goed: “Ze veroorzaken schade aan wegen en dijken.” Read More